Test

1) Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hmm ja... Jag var 1 så. Ingen aning.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan gick jag i 4;an.

3) Fem snacks du gillar:
.ostbollar
.choklad
.chips
.popcorn
.ostkrokar

4) Fem sånger du kan hela texten till:
När livet sviker - Sofijah ft. Olivia
Jag vann mitt liv tillbaks - Sofijah
Ett litet barn - Sofijah
Vill leva mitt liv - Sofijah, Essana ft. Lisen
Du somnade för alltid - Sofijah

5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
Köpa en ny dator som var awesome och kunde hålla uppe minecraft servrar
Skänka pengar till unicef
Åka utomlands
Skryta för mina kompisar xD
Och typ skäna pengar till WWF

6) Fem dåliga vanor:
Bita på naglarna
Se på mig själv negativt
Finns nog fler men... men...

7) Fem saker du gillar att göra:
Spela dator (Nord, djur.nu, Minecraft)
Äta godis xD
Spela gitarr (när jag har lust)
Rida
Öppna paket (julklappar, paket)

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Leopard mönstrat
Och jaa...
Kommer typ int på någe mer..

9) Sex favoritsaker:
Datorn, även om den suger
Ridhjälmen
Sängen
Gitarren
Mig själv! (Jag är en sak eller hur? o:)

10) Tre personer jag vill se göra denna utmaning:
www.livetenligtleila.bloggplatsen.se
www.carolinelundberg.wordpress.com
www.tinalindholm.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag har frågestund på min blogg, du får jätte gärna kika in och ställa en fråga eller två ;)

förlåt om såna här kommentarer är störande

kram :)

2012-01-24 @ 19:10:28
Postat av: amanda

det var jag som skrev om min frågestund! glömde skriva namn och blogg :)

2012-01-24 @ 19:10:54
URL: http://amandaelsaeriksson.blogg.se/
Postat av: Leila



jag har gjort utmaningen e min blogg XD

hahah:p

2012-01-25 @ 17:31:00
URL: http://www.livetenligtleila.blogg,se
Postat av: Sandra

Därför ni hade ju redan hade bokat och så, ni sa ju aldrig till :(

2012-02-05 @ 11:26:53
URL: http://flaaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0