Jag lever

Hejsan hoppsan.
Som vanligt dålig uppdatering och en trött figur, hmm...
Jag har inget intressant att skriva nu då skolan dragit igång.
Men idag fick jag och min kompis göra praktik i matsalen.
JAG SLAPP MATTEN (Y)
Men, vi fick saft och kex efteråt :3
Jag stod och diskade, höhö.
Imorgon ska jag tvätta bord, sopa, fylla på med grönsaker mm.
Men skitsamma :)
För nu i helgen ska jag och min kompis ha HP maraton.
Tack för det fina tipset Bie :)
Jag ska nämligen baka cupcakes och skriva HP med kristyr på xD
Men vi ska äta popcorn, godis, chips, cupcakes och dricka läsk, hehe.
Det är beräknat från fredag efter middag till lördag kväll.
+ då tur till ett stall.
Min kompis ska rida en häst som heter Lucy.
Eller häst och häst...
Ponny :P

Orkar inte ladda upp bild så ni får en gammal, yeeeey xD


Bilden känns såååå gammal </3
Men pöss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0