Dagen idag

Hejsan alla.
Funderar typ på att sluta blogga.
Varför?
Jag har bara tråkiga saker att skriva.
Vet inte ens om ni kollar igenom hela mitt inlägg...
Som sagt jag skriver tråkiga saker.
Men varför fortsätter jag då blogga?
Jo, jag tycker det är kul att få beskriva känslor och a.
Det är bara kul helt enkelt.
Ni får avgöra.
Alternativen:

1: Göra en ny blogg (Skriv då namn på den nya bloggen)
2: Fortsätta med denna bloggen (perfektttflickan.blogg.se)
3: Sluta att blogga helt för att jag är tråkig.
4: Något annat (skriv gärna vad)


Världens finaste häst <3
Bellis Ess <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

2!

2012-02-07 @ 19:20:51
URL: http://flaaash.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fortsätt blogga, så kan jag hjälpa dig med en fin design till din blogg om du skulle vilja det! :)



Mvh

Din moster. HIHI!

2012-02-18 @ 14:01:55
URL: http://saraelinemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0