Who I am

Hej igen alla mina läsare, ähum... Hur många följer min blogg egentligen?? Ohh jaa, jag skrev två ''?'' med mening Idag har jag varit på marknad i stan (L) Jag köpte en liten rosa ängel (Mobilsmycke) Får väl la ta att lägga upp den på bloggen någe Men jag måste ju hitta den födömda USB sladden! Annars skulle ni fått fler bilder ^^ Aja, idag var jag lika blek som ett spöke, buuuh Men när jag ätit den jävelskt äckliga middagen fick jag tillbaka färgen Jag har bakat kladdkaka som vi kommer äta när vi kollar på FPF (FÅNGARNA PÅ FORTET) Just nu försöker jag komma in på Nord, haha! Jag hade tänkt ha lite frågestund ^^ Skriv frågor till mig så samlar jag alla frågor och svarar på dom någon gång! Destå fler destå tidigare ^^ Idag har jag då varit på marknad Inte så mycket annat faktiskt Jag la mig ned och vilade på matten OwO Ett tag senare sov jag Tills middagen xD Aja, skriv frågor ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0