Talk About Minecraft

Tjenare alla sötizar ;))<3
Gud vad glad jag är typ...
Datorn är fixad och jag kan köra Minecraft ^^
Jag har 9 block högt hus och jävligt smalt!
Haha, jag äger asså ^^
Just nu sitter jag och försöker få brorsan att gästblogga på min blogg
Han ville inte visade sig svaret :/
Får fråga hans kompis, mohahaha
Idag har jag spelar Sims 2, Minecraft och tittat på tv
Nord också btw ^^
Men, men...
Något tips på någon som säljer USB kabel till en Samsung kamera? ^^
Då kan jag lägga in bilder :D
Som ni vill, tror jag ^^
Min brorsas kompis ska gästblogga, haha :P
____________________________________________________________

Hej jag heter Linus jag gillar handboll.
Jag är JÄVLIGT dryg.
Och Ida stör mig när jag skriver därför tar det sån tid
men det märker inte ni.
Idag har jag tittat på en handbolls match =D
som Ida sa att jag skulle skriva av någon konstig anledning.
Hejdå alla apor som är mitt favorit djur! =D
_____________________________________________________________

Så charmig han är ^^
NOT!!!!!!!!!!
Han är världens fulaste kräk!
Varför han fick gästblogga har jag ingen aning om...
Aja, jävligt dryg har han rätt om i alla fall :D
Han är så jävligt dryg asså...
Men aja..
Sayonara sweethearts =)<3


Kommentarer
Postat av: KKUNGAMANDA

Vara med i min tävling där du kan vinna en jättesöt silver-spegel med kristall stenar på?



Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/september/tavling-1.html#comment

2011-09-24 @ 21:39:35
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0