Tack så jävla mycket

Hejsan alla!
Fan asså!
Jespers kompis Linus (gästbloggade för ett tag sedan)
Spred ett rykte till mig att jag var kär i en kille vid namn Marcus...
Så fel asså
Och nu när Marcus tror att jag är kär i honom ska han fråga chans...
Har försökte undvika honom hela dagen
Sedan kom han, Adam och Linus hit efter skolan
Jag ville bara sticka
När dom ringde på sprang jag upp och gömde mig
Jag ville inte att han skulle få reda på den hemska sanningen
Han kommer få reda på den någon gång
Men inte idag
Han kommer leta rätt på mig
Jag vet det!
Jag har hatat Linus hela dagen!
Klockan fem har jag fotboll
Jaja, jag spelade match igår
Jag gjorde mål o;
Men ändå, mitt första och sista denna termin, hmm
Jag fattar inte varför vi fortfarande har träningar...

Aja hejdå sötnozar :)<3

Kommentarer
Postat av: wilma

jag visste inte att du var kär i marcus!<3

2011-10-27 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0