OAKTIV!

Men tjenare, alla ni som fortfarande läser min blogg!
Sammanfattning:

*Slutat blogga typ o.O
*Läger på tisdag
*Spelförbud 4 dagar i veckan
*Ledsen

Som ni säkert märkt är jag inte lika aktiv med bloggningen längre
Det beror på att jag har 4 speöförbudsdagar i veckan
Jag har skolan
Och jag har inte orkat startat datorn...
Och, jag är sjukt ledsen över det
Men fan, livet kommer faktiskt före bloggningen
På senaste tiden har ju då skolan gällt
Enda sedan jag börjat skolan har jag blivit mindre och mindre aktiv
Aja, jag hann tyvärr inte läsa allt på bloglovin innan det laggade sönder
Tyvärr läste jag då bara ungefär 5/28 inlägg .__.
På tisdag ska jag på läger med klassen ^w^
Vi kommer hem på torsdagen
Och sedan kommer min kusin
MYCKET datorsittande då :D
Aja, bara för att jag är så snäll så får ni ingen bild idag heller, haha
Men jag har inga bra bilder och jag är inte vacker just nu heller >.<
PÖSS PÅ ER FRÅN OAKTIVA ÖNGEN!<3

Kommentarer
Postat av: L-Chan

Men vännen då. <3

Jag vill att du ska va glá >.<

Vad roligt det låter med läger. <3



PÖSS PÅ DIG FRÅN OAKTIVA ÖNGEN 2. <3

2011-09-03 @ 11:42:38
Postat av: wilma magnefors och ester åkesson

lägg bara in en bild, snälla!

2011-09-03 @ 14:38:52
Postat av: Ida

Att tjata sig till bild gör inte så att jag lägger in en, haha :P Jag lägger in när jag har lust ^^

2011-09-03 @ 15:34:58
URL: http://perfektttflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0