Något...

Tjenare alla latisar!
En kommentar, jippi!
Som sagt kan jag inte lägga ut bilder om ni inte vill ha med värsta cp grafiken. Jag har kamera jaa! Men USB sladden är ju borta! Annars skulle ni fått massor med bilder på mig, mitt liv, kläder osv! Men det går ju som sagt inte.
Vem hejar ni på i Idol? Själv hejar jag på Frida ^^
Så söt och så ung! Nu är det bara att hoppas att hon blir kvar i tävlingen!
Heja FRIDA! :D<3 Idag var det skola, tråkigt I know... I fredags hade vi prov och idag fick vi reda på resultaten! OMG! 18/18 rätt på NO provet! Lyckan stiger alltså. Prov och prov... Mer som ett förhör men ändå!? Nu ska det firas med en godis, haha! Pappa vägrar köpa Minecraft åt mig :( Men, jag är redan utsedd till polis på min brorsas och hans kompis server! Jag bestämmer regler, banning, buren osv :) En bur i oförstörbar sten (Y) Men vad tråkig jag är nu daa...
Tjenare alla latisar!
En kommentar, jippi!
Som sagt kan jag inte lägga ut bilder om ni inte vill ha med värsta cp grafiken. Jag har kamera jaa! Men USB sladden är ju borta! Annars skulle ni fått massor med bilder på mig, mitt liv, kläder osv! Men det går ju som sagt inte.
Vem hejar ni på i Idol? Själv hejar jag på Frida ^^
Så söt och så ung! Nu är det bara att hoppas att hon blir kvar i tävlingen!
Heja FRIDA! :D<3 Idag var det skola, tråkigt I know... I fredags hade vi prov och idag fick vi reda på resultaten! OMG! 18/18 rätt på NO provet! Lyckan stiger alltså. Prov och prov... Mer som ett förhör men ändå!? Nu ska det firas med en godis, haha! Pappa vägrar köpa Minecraft åt mig :( Men, jag är redan utsedd till polis på min brorsas och hans kompis server! Jag bestämmer regler, banning, buren osv :) En bur i oförstörbar sten (Y) Men vad tråkig
jag är nu daa...
 ---- 
Ni får en liten bild i alla fall, haha. En rätt så gammal bild :3
Bilden kommer från när jag, brorsan och min übergulliga föredetta granne skulle
fixa en dansgrejsemojs! Jag skulle se ut så här... Hmm, vacker jag är xD
Min übergulliga föredetta granne skulle se ut som Daeth Wader.
Brorsan skulle vara normal?
Normal? WTF!?
Aja, men ändå. Haha.
Jaja, jag lovar :)
Jag ska försöka hitta USB kabeln annars får ni bilder på mig i sämst kvalla, mohahahahha!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Är du tävlingssugen? var då med och tävla på min blogg om två par lösögonfransar här! :)

http://powderpink.webblogg.se/2011/september/tavling-jag-lottar-ut-tva-par-losogonfransar.html

2011-09-23 @ 18:38:41
URL: http://powderpink.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0