Fredagsmys

Hejsan alla! Jag märker att blogg.se har haft en liten renovering Nu måste man skriva jätte mycket om man vill ha nytt teckensnitt mm Jag avskyr det! Jag älskar ju den feta kursiva stilen, men jag kan ju fan inte använda det längre! Snyft! Aja, idag hade vi uppsats! :@ För i tisdags-torsdags hade vi läger! Och vi skulle skriva om allt som hänt på lägret sedan vi kom dit! Aja när vi var där hördes alla ryktas om ett spökhus Alla ville ju kolla upp det så dom gick och letade Just då var jag och badade När jag kom upp bytte jag om och bestämde mig för att kolla upp spökhuset Jag kunde inte vägen så en kille i min klass följde med mig När vi gått en bit mötte vi 3 killar Dom sa att det var läskigt Och att när man gått en bit skulle man se en blå klocka (Jag trodde det var ett stort ur) Och senare såg man ett läskigt spökhus! Jag fnyste bara för jag tänkte gå vidare När jag gått en bit mötte jag några tjejer i klassen som inte vågade fortsätta så dom vände om Sedan såg jag att våran klass föreståndare gick bakom oss Vi inväntade honom och fortsatte att gå Efter en liten stund hörde vi skrik och några sekunder senare sprang några vettskrämda elever mot oss Dom hade förstås blivit rädda för klockan och spökhuset Dom berättade att dom gått en bit och att en kille i vår klass börjat skrika Alla blev så rädda så att dom sprang tillbaka Jag blev lite rädd över vad dom sa men jag skulle fortsätta En bit fram såg jag en gran Och den blåa klockan EN LITEN FJUTTIG VÄCKARKLOCKA SOM HÄNGDE I EN GRAN! Jag började skratta En liten bitt längre fram såg i spökhuset Ett gammalt öde hus Men vafan en helt onödig promenad kan man väl säga :/

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack :D



Hehe, spökhus, häftigt ;))

2011-09-09 @ 21:25:21
URL: http://carolinelundberg.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jag kan hjälpa dig med din design nästa gång vi träffas! :)

2011-09-09 @ 21:54:51
URL: http://flaaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0