Datorn pajj, kan man säga...

Tjenare alla fluffisar ^^
Min bloggning har blivit lite inaktiv...
Det hela började i onsdag
Jag hade jätte mycket dokument på min dator,
så pappa skulle hjälpa mig att rensa den
En av anledningarna var för att jag inte kunde spela Minecraft
Pappa rensade datorn och det tog i snitt 1 kväll för honom
att rensa och installera allt igen
Sedan äntligen när det var klart fungerade inte Minecraft
Pappa sitter typ just nu med min dator för att fixa den :/
Känns inte jätte kul det här...
Om han inte får till Minecraft tror jag knappast
att jag får köpa en ny heller...
Det är ju i princip bara minecraft det är fel på :/
Som tur är har man en shysst brorsa...
Eller?
Nej men jag fick blogga (Y)

Pöss på er!
(P.S inga kommentarer :( D.S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0