Lördagmorgon 07.32

Hejsan alla trötta göllöngar!
Klockan är 07.32 och jag sitter här med datorn i knät
och bloggar kan man väl säga?
Vill spela gitarr men då väcker jag hela huset :/
Och, och, och...
Jag vill kolla busstider men jag fattar inte dom skumma tabellerna o,o
För som ni kanske vet kommer jag åka upp till Umeå på tisdag (Y)
Men tyvärr åker jag hem på fredag.
Jag hoppas att jag kommer kunna blogga, spela Sims3 och Minecraft ^^
Och framför allt... Jaaa, ähum...
Äsch, strunt i det ^^
Men senare idag ska jag spela gitarr
och...
Spela Minecraft xD
Och typ logga in en snabbis på Nord och säga att jag ska halvsluta...
Undrar hur mina vänner kommer ta det? I:
Aja, men jag har ingen aning vad jag ska skriva mer xD
Ska kanske gå Halloween med någon också :3
Imorgon får jag ju inte äta godis och på måndag, tisdag (Hela lovet)
Jobbar mamma och pappa :/
Men på tisdag ska jag då sitta på bussen och äta choklad
och dricka coca cola ^^
Saynoara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0