Varför?

Varför är frågan...
Varför hinner man aldrig göra det man vill innan skolan börjar?
Varför får man inte stanna kvar i sina drömmar för all framtid?
Suck...

I natt drömde jag att jag var på ridläger ^^
Jag lånade en häst där och man skulle göra olika grejer.
I alla fall fanns det en elak tjej där som skrivit en check till oss
för att ''jag'' var så snäll. Hon skrev dit massa nollor så vi hade typ 250'000'
Nåja, och det stod att hon skulle typ bo hos oss eller någe.
Så hon satte sig och tittade på tv.
Pappa tyckte att jag varit så duktig så att jag skulle få en häst.
Och det gick ju då den dumma tjejen och köpte.
En dålig en. Men pappa avbeställde den när han fick
reda på att checken var falsk.
Pappa köpte en cremello hingst av rasen Arabiskt fullblod.
Jag var så överlycklig ^^

Men jag vaknade -.-
:(
Jag ville inte.
Jag vill leva i den drömmen!
Min crembello hingst.
Du är nu borta för alltid.

Dagens outfit ;))

Nehe, då laggar det igen.
Gammal bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0