Umeå - ny design ;))

Whazzup dudes?
Jag kom till Umeå igår.
Kom inte på något speciellt att skriva igår
så det blev inget bloggande, hehe.
Idag vaknade Jag, Sandra och Sofie klockan 08.00
Vi skulle dra till stan.
Men vi dröjde så pass att klockan 09.00(Typ)
Klev vi upp och började klä på oss >.<
Sedan åt vi frukost.
Gick ned och borstade tänderna och stack ;))
Jag köpte en farsdags present till pappa ^.^
Om du läser detta pappa: Hoppas du blir glad ^^
Därför kommer jag inte lägga upp någon bild på den
förns pappa öppnat den, hehe :P
Men om min blogg kommer se konstig ut framöver
håller Sandra på att fixa min blogg ^^
Tack söta du :)<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter kul!!!

P.s har du byt bild det där högst upp på bloggen fin!!!

2011-11-04 @ 13:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0