Trött .__.

Halloj alla snyggingar ;))
Idag har man då skola, suck.
Förlåt igen för dålig uppdatering.
Jag var på väg att skicka ett inlägg i söndags/måndags I think...
Men datorn krånglade typ...
Jag skulle lägga ut en bild på mitt snygga hår (A)
Jag har ju börjat ha fläta i håret på kvällarna :)
Dagen efter tar jag ut den och voila.
En asnice lugg ;))
Jag har en gammal bild på den som kommer nu :)

Det ser kanske inte jättevågigt ut?
Men jag ska kanske lägga in en annan bild snart ;))
Och...


Det var ju farsdag för ett tag sedan och jag köpte denna fina present till pappa;

I Umeå när jag var där (Y)
Ni ser ju bara ett ''paket''
Så här får ni se innehållet:
Datorn knasar igen...
Hmm jag får skriva ett till inlägg senare idag ;))
Och så att ni vet ska ag börja lägga bilder i varenda
ett av mina nya inlägg ^^
Hoppas ni kommer gilla't ;))

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad fint håret blev :] <3

2011-12-22 @ 22:38:54
URL: http://sofiechan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0