Hallå?

Hallå alla :)
Jag lever ^^
Nej men latmaskar .___.
Ni kommenterar aldrig längre :(

Idag har jag varit med Sandra, hennes pojkvän Alexander,
Sofie och hennes kompisar Pu och Gabriel ^^
Vi bowlade o;
Coola brudar asså...
Ojjust det... Ehehehehehhehehehheh....
Det var ju killar med :$
Men hursomhelst hette
Sofie - Soffa(n)
Sandra - Sandr(a)
Alexander - Alex
Gabriel - Gabbe
Pu - Puls
Jag - Ida ^^
Tråko jag var da...
Men första partiet vann....
Alex utan tvekan ^^
Andra partiet vann Sofie ;))
Och jag kom någonstans mittemellan ;))
Aja vi ska snart se på film och imorgon åker jag hem.
Taggad men ändå inte...
Vill stanna längre men saknar familjen +
jag ska få låna Twilight (Y)
Sayonara Collizhar ;))

Älskar er som fortfarande läser ^^
Puzz påå er ;))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0