Förlåt :(

Förlåt alla läsare, älskar er <3
Jag har varit för oaktiv, suck...
Men har jag börjat läsa en bok kan jag inte sluta.
Right?
Men jag har läst Twilight :M
Kom hem från Umeå med 1-3 ^^
Satte redan igång på bussen med läsandet.
Läste ut alla 3 på 4 dagar ^^
Sedan i förrgår lånade jag 4 på bibblan som jag läste ut idag...
Nu vill jag sa filmerna, muhahahah.
Men jag ska logga in på Nord nu ;))
Alma kommer till mig imorgon ^^
Vi ska kolla på någon film antingen Lemonade Mouth
och äta chips och dipp ^^
Om ni vill kan ni ju tipsa på någon bra? :)
Ni vill kankse ha en bild? xD

Sakna dig kissen <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Det lät bra det! :D

Kram :)

2011-11-20 @ 19:18:22
URL: http://carolinelundberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0