Dramatik ikväll ^^

Halloj och tjena :)
Nu har jag varit på skolan o:
*nick nick*
På morgonen hade vi SO (Historia)
Ohh yeah.
Medeltiden xD
Sedan hade vi rast.
Mamma tvingade på mig mina stövlar så att jag kunde inte
spela bollen i burken med kompisarna (N)
Sedan hade vi engelska ^^
Vi körde hörövning och lite snack ;))
Sedan hade vi matte.
Diagnos...
Bråk och decimaltal...
Jag klarade mig nog ganska fint I hope...
Nåja sedan åt vi mat ;))
Potatis och pölsa eller
Potatis och tacobiff
Usch...
Sedan rast :3
Kunde fortfarande inte vara med på BIB (Bollen i burken)
Nåja, sedan hade jag NO ^^
Vi skulle studera en ficklampa xD
Kul vaa? :)
Och när man var klar fick man fortsätta med sin serie.
(Vi håller på att göra serier på bild och svenska lektionerna)
Dagenz outfit:

*suck*
Det trasslar igen...
Nåväl ni får en tidigare bild nu >.<

Jag :) Ful som alltid, haha :P Snyggaste bilden ni någonsin kommer få så var glad för det :P



Kommentarer
Postat av: Sofie

Länge sedan vi snacka <3

Hur är det med dig?

Saknar dig otroligt mycket ska du veta!

Vad kommer hända i helgen?

har du något planerat?

Kram från din Seffi <3

2011-11-24 @ 23:23:41
URL: http://procter.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 100-200 läsare kan blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-fredag.html#comment

ska vi följa varandra på bloglovin?

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-12-02 @ 18:58:55
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0