Today is a new day, ofc

Haha, diggar min rubrik 8D
Men idah har jag lirat lite gitarr och blivit ledsen.
Och, playat innebandy.
Love my svengelska 8D
Nej men, A ringde en kille (R)
Som jag är förtjust i, hrmf...
Alla trodde att han var kär i mig, osv...
När A ringde honom frågade han om R var kär i mej.
Det gillade inte jag S:
Men R svarade nej och jag förmodar att han talar sanning.
Men det tror inte A.
Men jag kommer inte inse att han inte gillar mej mer än vän förns i kväll
då jag kommer gråta mot kudden.
Så fungerar mitt kärleksliv.
Och att gråta över R har jag gjort många gånger.
Då han var tsm med M.
Då jag kom över honom.
Då jag insåg att han inte gillade mej.
Osv...
Och nu ikväll dårrå.
Att gråta över en kille är fel, right?
Men, jag gillade honom verkligen.
I'm so sad ,___,

Och tack för ca 4 läsare varje dag (Y)
Men jag tycker att ni borde kommentera mer, haha :)

(Älskar min dator ^^ Den vill ladda upp bilder åt mig hela tiden 8D, NOT!)

Bilden:

Pappa har målat den 8D
Du äger, pappsen ^^<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det ordnar sig säkert <3

Tagga julafton! Jag och Sofie kanske stannar kvar några dagar hos er om det går bra för er :)

2011-12-11 @ 19:22:51
URL: http://flaaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0