Skadad handled.

Halloj igen.
Snälla, förlåt för min dåliga uppdatering, suck.
Men fortfarande inget kul att skriva om.
Roligt vaa? :D
Nej...
Men idag har jag haft otur i trippel maraton o:

1:
På 10 rasten (09.40-10.00) Ramlade jag och tappade luften.
Fick tillbaka den en stund senare.

2:
Vi hade bild och en kille skvätte färg på min kofta :c

3:
Efter bilden hade vi idrott jippie.
Vi körde en rolig lek kan man säga.
Och jag krockade med min kompis.
Jag skyddade mej med handleden och nu är den stukad.

3 otursgrejer på samma dag.
Skickligt? :)
Här är en tjej på 11 vintrar som nyss kommit hem från fotbollsträningen och är vääääääldigt svettig och trött c:
Tyck inte det då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0