Känner mig...

Konstig på något sätt.
Har gått här hela veckan och längtat efter mitt Girl:it paket, haha :)
Idag hade vi allsång, elevcafé och skridskor, haha :)
Vi sjöng då jullåtar på Allsången ^^
6;a arnordnade ett elevcafé.
Alla får ta med sig 15 kronor var och handla fika ^^
Och när vi åkte skridskor kände jag mej som Bambi .__.
Och just nu uppdaterar dom Nord. TAGGAD!
Jag vet ju vad det är men ändå, haha :)
Ikväll ska vi klä granen vår ^^
Få se om det bli någe gitarr, haha :)
Men mina bilder vill inte ladda (N)
Tips på hur det ska fungera?
Försöker nu iaf...

Det fungerade 8D
Visst får man en känsla av sommar? ^^
Den togs ju i somras men ändå, haha :)

Kommentarer
Postat av: Moster Ingela

Hej Ida!



Vilken fin blogg du har! Jag brukade också blogga men nu är det länge sedan.



Klädde ni granen igår? Blev den fin?



Längtar du till jullovet nu? Jag ska bara jobba en dag till. Sedan är jag ledig i tre veckor. Det ska bli så skönt att få vara hemma med Selma och Agnes så länge igen.



Var rädd om dig tjejen! Moster älskar dig! Puss puss!

2011-12-15 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0