Helt ärligt o:

Helt ärligt asså.
Jag har några läsare då och då.
men typ inge kommentarer.
Snälla ^^
Det är allt jag ber om för att fortsätta blogga, hehe.
Idag är jag förkyld i alla fall.
Hosta, trötthet, ont i huvudet och nacken o:
Ska ta hosmedicin sen :P

En dikt jag skrev idag ^^


Jag sitter på min säng med datorn i knät
Hoppas bara att dom mig lät
Ta vara på den snöaktiga tiden vi har här
Snön håller mig kallt om hjärtat kär
Kollar ut över den kust vi har
Jag väntar på det öde svar
När mera snö falla?
När blir det ännu mera kalla?
Vi i Norrland har det gott om snö
Men oftast är den ganska tö
Förutom vi som bor vid kusten
Har den jäkla lusten
Lusten att vara inne i våra hus
Inte rädd för den lilla lilla mus
Ja, det är så vi gör här uppe
Tar vara på den tid vi hava
Och renarna betar i sig lava
Vintern är hos oss så här
Kall, men för det mesta isig


(Bild sedan i somras, mihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0